همه چیز درباره کامپیوتر و موبایل

هر چیزی که دوست دارید راجع به موبایل و کامپیوتر و فناوری اطلاعات بدانید اینجاست

همه چیز درباره کامپیوتر و موبایل

هر چیزی که دوست دارید راجع به موبایل و کامپیوتر و فناوری اطلاعات بدانید اینجاست

گم شدن دانگل ماوس وایرلس لاجیتک – دانگل یونیفای چیست ؟

ماوس‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از عوامل پراهمیت در دسته‌بندی ماوس‌ها نوع اتصال آن‌ها محسوب می‌شود. انواع ماوس بر اساس نحوه اتصال آن‌ها به ۳ نوع سیمدار، بی‌سیم RF و بی‌سیم بلوتوث تقسیم می‌شوند. ماوس‌های بی‌سیم و وایرلس به کمک یک گیرنده و دانگل به کامپیوتر متصل می‌شوند؛ اما در صورت گم شدن دانگل ماوس وایرلس چه باید کرد؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم تا به پاسخ این سؤال درباره دسته ماوس وایرلس لاجیتک بپردازیم.‌


ماوس بلوتوث

  

گم شدن دانگل ماوس وایرلس

گم شدن دانگل ماوس وایرلس اتفاقی است که ممکن است برای هر شخصی که صاحب یک ماوس وایرلس است رخ دهد. اگر ماوس، کیبورد یا کیبورد و ماوس کمبو وایرلس شما کیبورد و ماوس لاجیتک است می‌توان آن را با گیرنده مدل خود متصل کرد، اما متأسفانه این گیرنده‌ها به صورت جداگانه توسط لاجیتک به فروش نمی‌رسند؛ اما با توجه به مدل ماوس یا کیبورد لاجیتک شما و ساپورت آن از قابلیت Unifying لاجیتک می‌توان آن را با یک گیرنده Unifying متصل کرد.


دانگل ماوس یونیفای لاجیتک چیست؟
گیرنده یونیفای لاجیتک گیرنده‌ای است که به همراه محصولات حرفه‌ای‌تر لاجیتک مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S یا کیبورد لاجیتک CRAFT دریافت می‌کنید. تفاوت ظاهری این دانگل با دانگل‌های عادی در وجود علامت نارنجی رنگ Unifying بر روی گیرنده است.

دانگی یونیقای
قابلیت اصلی این گیرنده آن است که به کمک آن و نرم‌افزار مخصوص آن می‌توانید تا ۶ کیبورد و ماوس را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل کنید و برای تمامی کیبورد و ماوس‌های لاجیتک خود تنها یک گیرنده داشته باشید.

همچنین با ابعاد بسیار کوچک این گیرنده می‌توانید آن را به لپتاپ خود متصل کنید و آن را در جای خود رها کنید و دیگر نگران گم کردن دانگل ماوس وایرلس خود نباشد.

در صورت گم شدن دانگل ماوس وایرلس خود و پشتیبانی ماوس خود از این گیرنده می‌توانید با تهیه یک گیرنده Unifying لاجیتک آن را جایگزین گیرنده اصلی ماوس یا کیبورد وایرلس خود کنید؛ اما کدام دستگاه‌ها از این گیرنده پشتیبانی می‌کنند؟

ماوس و کیبورد‌های وایرلس RF
در صورت گم شدن دانگل ماوس وایرلس یا کیبورد وایرلس خود اگر دستگاه شما در لیست زیر موجود است می‌توانید یک گیرنده یونیفای را جایگزین گیرنده اصلی دستگاه کنید:

    ماوس لاجیتک MX Master 2S
    ماوس لاجیتک MX Anywhere 2S
    ماوس لاجیتک MX ERGO
    ماوس لاجیتک MX Master 2
    ماوس لاجیتک MX Anywhere 2
    ماوس لاجیتک M720
    ماوس لاجیتک M705
    ماوس لاجیتک M590
    ماوس لاجیتک M570
    ماوس لاجیتک M560
    ماوس لاجیتک M525
    ماوس لاجیتک M335
    ماوس لاجیتک M330
    ماوس لاجیتک M325
    ماوس لاجیتک M220
    کیبورد لاجیتک CRAFT
    کیبورد لاجیتک K780
    کیبورد لاجیتک K740
    کیبورد لاجیتک K480
    کیبورد لاجیتک K400
    کیبورد لاجیتک K360

مشاهده کیبوردهای لاجیتک


ماوس و کیبوردهای بلوتوثی

کیبورد و ماوس‌های بلوتوثی همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است برای متصل شدن نیاز به گیرنده یا دانگل ندارند، اما اگر به عنوان مثال کامپیوتر شما قابلیت اتصال به کمک بلوتوث را ندارد و مجبورید تا با دانگل کار کنید، نگران نباشید.

در صورت گم شدن دانگل ماوس وایرلس بلوتوث یا کیبورد بلوتوث اگر ماوس یا کیبورد وایرلس شما لاجیتک باشد به جز مدل‌های ماوس لاجیتک M535 BT و کیبورد لاجیتک K380 از گیرنده یونیفای پشتیبانی می‌کنند و تنها با تهیه یک گیرنده یونیفای می‌توانید کیبورد و ماوس وایرلس خود را به کامپیوتر خود متصل نمایید.

این نکته نیز قابل ذکر است که موس و کیبورد گیمینگ وایرلس دانگل مخصوص به خود را دارند و با دانگ یونیفایینگ کار نمی‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد